حسن بیگی : مسئولین کمیته های انتخابات نیازهای هر شهرستان را بررسی کنند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی، حسن بیگی صبح یکشنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی، انتخابات را بزرگ ترین مسئله سیاست داخلی کشور عنوان کرد و افزود: مقدمات برگزاری انتخابات باید به گونه ای فراهم شود که در نهایت آثار مخرب سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی به دنبال نداشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: در انتخابات، قانون فصل الخطاب است و اخلاق باید سرلوحه کار همه افراد اعم از شرکت کنندگان، مجریان، ناظران و بازرسان قرار گیرد.

حسن بیگی تصریح کرد: جلسات کمیته های ستاد انتخابات با حضور فرمانداران به طور منظم تشکیل گردد و نیازها و مشکلات بررسی و پیگیری شود.

رئیس ستاد انتخابات استان ابراز داشت: اعضای ستاد انتخابات مسائل، مشکلات، تجربیات و پیشنهادات خود را ارائه دهند و با برنامه ریزی و در نظر داشتن زمانبندی امور انتخابات را با دقت، هوشیاری و آگاهی کامل پیگیری و رصد کنند.

وی گفت: در برگزاری انتخابات امر آموزش بسیار مهم است و برای توانمندسازی و تسلط بر قوانین، دستورالعمل ها و دوره های آموزشی برای همه دست اندرکاران در سطوح مختلف برگزار می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم شعار امسال را در صحنه انتخابات به منصه ظهور برسانیم تا مردم با نشاط، امید و اطمینان در عرصه حضور یابند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.