دو انتصاب جدید در استانداری مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت استانداری مرکزی ، نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با صدور حکمی رقیه یادگاری را به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی منصوب کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این حکم با بیان اهم ماموریتها و وظایف ایشان در سطح استان مرکزی آورده است: با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارت ارزنده ی جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی منصوب می شوید.

زمانی استاندار مرکزی با صدور حکمی حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی منصوب کرد.
متن حکم استاندار مرکزی بدین شرح است:
برادر گرامی جناب آقای حسن بیگی
معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی
سلام علیکم ؛
با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هر چه باشکوهتر و قانونمدار انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی منصوب می نمایم .
بدیهی است کلیه معاونین، مدیران کل، رؤسای سازمان های وابسته، فرمانداری ها و بخشداری ها نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمن آنکه کلیه دستگاههای اجرایی استان نیز حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.
امید است در انجام امور محوله با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری و همچنین رعایت دقیق قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به انتخابات و با بکارگیری تمام توان خود و با همکاری و هماهنگی اعضاء و استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات و حفظ و صیانت از آرای مردم شریف استان در سال «ملت و دولت، همدلی و همزبانی» موفق و مؤید باشید .

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. محمدی گفت:

    تبریک به این ۲ مدیر توانمند ومتعهد
    تبریک به شما
    تبریک به خودم
    تبریک به همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.