اعتراض نمازگزاران نسبت به انتصاب استاندار جدید مرکزی +تصاویر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، پایان نماز جمعه در استان مرکزی همراه با اعتراض و راهپیمایی باشکوه مردم استان علیه جنایات آل سعود در یمن بود که خشم و انزجار خود را از جنایات آل سعود در همراهی آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم یمن به نمایش گذاشتند.

در این میان اما جای خالی استاندار جدید استان مرکزی که روزگذشته و برخلاف عرف معمول که استانداران با حضور وزیرکشور معارفه می‌شود، باحضور مقیمی استاندار سابق و معاون سیاسی وزیر کشور معارفه شد در مراسم نماز جمعه و راهپیمایی مردم اراک بیش از هرچیزی به چشم می‌آمد.

این درحالی بود که با اعلام نخستین سفر شهرستانی زمانی قمی، استاندار مرکزی با ترک اراک راهی شهرستان محلات شد.

مردم مومن و ولایی اراک پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله دری نجف آبادی، دوشادوش یکدیگر و در پشت سر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و برخی مسئولان علیه جنایات آل سعود در یمن شعار سردادند.

در این بین جمعی از نمازگزاران و حاضران در راهپیمایی که پلاکاردها و دست نوشته هایی علیه فتنه و فتنه گران در دست داشتند ضمن اعتراض به انتصاب استاندار مرکزی و بی توجهی دولت به منویات رهبری پیرامون عدم بکارگیری افراد همراه با جریان فتنه شعار دادند.

اعتراضات مردمی علیه انتصاب استاندار و برعلیه همراهان بافتنه درحالی اتفاق افتاد که روز گذشته در تودیع و معارفه استاندار مرکزی علاوه بر عدم حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، اکثری ۵نفره مجمع ۷نفری نمایندگان استان مرکزی و ائمه جمعه شهرستان های استان نیز در مراسم حضور نیافتند.

از سوی دیگر، در بیانیه ای که به امضای جبهه حامیان ولایت و دولت استان مرکزی رسیده بود  و در بین جمعیت حاضر توزیع شد، خطاب به دولت ضمن اعتراض به برخی اقدامات همچون انتصاب استاندار جدید، خواستار تجدید نظر در این انتصاب بودند.

به گزارش تسنیم، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک در واکنش به انتصاب زمانی قمی گفت: انتظار داشتم دولت طبق آنچه گفته بود و نظر مردم استان هم بود مصالح استان و بومی بودن را مورد توجه قرار می داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.