تودیع و معارفه استاندار مرکزی به روایت تصویر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، “محمدحسین مقیمی” استاندار سابق استان مرکزی و معاون سیاسی فعلی وزیرکشور و “محمود زمانی‌قمی” استاندار جدید استان مرکزی پس از ورود به استان مرکزی و استقبال رسمی در پاویون استانداری مرکزی از آنها، راهی گلزار شهدا شدند تا ضمن قرائت فاتحه با آرمانهای بلند شهدا و امام شهدا بیعتی دوباره کنند.

پس از این، از ساعت ۱۰صبح مراسم تودیع محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه محمود زمانی قمی استاندار جدید استان مرکزی با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی و در غیاب نماینده ولی فقیه استان مرکزی، ائمه جمعه و اکثریت ۵نفره مجمع ۷نفره نمایندگان استان مرکزی آغاز شد.

شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی استاندار و سرپرست سابق استانداری مرکزی به‌عنوان نخستین سخنران مراسم ضمن خیرمقدم به میهمانان و حضار، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان مرکزی ارائه کرد.

“شهلا میرگلوبیات” نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز بعنوان دیگر سخنران این مراسم برعدالت در توسعه متوازن استان تاکید کرد و از استاندار مرکزی خواست از همه ظرفیت‌های موجود بهره گیرد.

“عباس صلاحی” نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز بعنوان دیگر سخنران این مراسم برضرورت توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان مرکزی تاکید کرد و از استاندار مرکزی خواست تا به مناطق محروم استان توجه ویژه کند.

پس از این، “شهریار فولادوند” مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به نمایندگی از مدیران کل و روسای استان و “محمدرضا جعفری” رئیس اتاق بازرگانی اراک به نمایندگی از بخش خصوصی بااشاره به ظرفیت های استان و انتظارات از استاندار برای رشد و توسعه استان مطالبی را بیان کردند.

“محمدحسین مقیمی”معاون سیاسی وزیر کشور ششمین سخنران این جلسه بود که بااشاره به ۱۶ماه خدمت در استان مرکزی از همه مردم و مسئولان درصورت قصور عذرخواهی کرد و باتوصیه به استاندار جدید استان مرکزی خدمت بدون منت را در جهت رسیدن به رشد و توسعه مطابق با برنامه های دولت و سند چشم انداز کشور را یادآور شد.

پس از این لوح و یادگاری شورای اداری استان مرکزی از سوی حسن بیگی به مقیمی اهدا شد و حکم زمانی قمی نیز توسط مقیمی به وی اهدا شد.

استاندار مرکزی هفتمین و آخرین سخنران رسمی این مراسم بود که با اشاره به ظرفیت های استان مرکزی از برنامه دوازده گانه ای برای مدیریت استان مرکزی سخن گفت.

استفاده از نظرات ائمه جمعه و نمایندگان مجلس، حذف تشریفات در سفرهای شهرستانی، مبارزه با فساد، اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، برخورد با سخن گفتن علیه دیگران، تلاش و کار از جمله این موارد بود که زمانی قمی برآنها تاکید داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.