دولت افراد ناتوان و حزب‌باز را برای استانداری مرکزی انتخاب نکند

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدحسن آصفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به معرفی گزینه پیشنهادی استاندار مرکزی از سوی وزارت کشور به هیئت دولت، اظهار داشت: متاسفانه افرادی که منافع شخصی و حزبی و گروهی خودشان را تحت لوای انتخاب استانداری می‌دانند که برای آنان پست و مقام تامین می‌کند، تلاش دارند فردی را بر صندلی سکانداری این استان بنشانند که دغدغه مردم را ندارد.

وی تصریح کرد: امروز دغدغه مردم مسایل سیاسی نیست، دغدغه مردم اشتغال و تعطیلی واحدهای صنعتی و مشکلات عدیده بهداشتی و درمانی و رها شدن پروژه‌های عمرانی و کمبود اعتبارات است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه افراد به جای اینکه به دنبال فردی توانمند باشند که بتواند دغدغه‌های مردم را کم کند به دنبال گزینه‌ای رفته‌اند که تنها به فکر رفع دغدغه‌های این سه چهار نفر حزب‌باز و سیاسی کار است.

آصفری بیان داشت: بدون شک مردم همیشه در صحنه اجازه نمی‌هند این استان به جولانگاه سیاسی، سیاسی‌کاری و حزب‌‌بازی گروه‌های ورشکسته و بازنده برنامه‌های سیاسی تبدیل شود تا عده‌ای بخواهند از جریانات به وجود آمده به نفع خود سوء استفاده کنند.

*عده‌ای منفعت‌طلب به دنبال منافع شخصی خود در مقابل ساختمان پاستور رختخواب پهن کرده‌اند

وی گفت: عده‌ای منفعت‌طلب در مقابل ساختمان پاستور رختخواب پهن کرده و با دروغ‌پردازی و تخریب چهره افراد توانمند به دنبال منافع شخصی خود هستند و جای بسی تاسف است اگر دولت بخواهد به خواسته این گروه که از هیچ پشتوانه مردمی برخوردار نیستند، جامه عمل پوشانده و استاندار را بر اساس نظر آنان انتخاب کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت نباید استان مرکزی را به شرکت سهامی تبدیل کند، اظهار کرد: شعار دولت، خدمت‌رسانی به مردم است و نباید اجازه دهد این شعار تبدیل به سیاسی‌بازی شده و دود آن به چشم مردم برود.

آصفری تاکید کرد: چنانچه هیئت دولت افراد ناتوان و حزب‌باز را به عنوان استاندار مرکزی انتخاب کند، مسائل خود را از طریق قانونی دنبال خواهیم کرد.

 

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. ارجمند گفت:

    دولت نباید استان مرکزی را به شرکت سهامی تبدیل کند !!!!!!!!!!!!
    اما کارخانه آلومینیوم باید شرکت سهامی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.