نشریات زمینه ساز تعامل فعالان رسانه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، در این مطلب به نقل از حسین شاکری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی آمده است: جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی زمینه تعامل عرصه رسانه را برای پویایی جامعه فراهم می کند.

این قبیل جشنواره ها در توسعه فرهنگی استان و رونق فعالیت های رسانه ای و افزایش تولیدات فضای مجازی در کانون های فرهنگی هنری مساجد موثر واقع شده است.

برنامه های شاخصی که در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود کاری وزین، ارزشمند و ماندگار است.

زیبایی به چه قیمت ، تاتو یا خالکوبی یکی دیگر از عنوان های خبری این شماره هفته نامه آوای خمین است.

وارد کردن رنگ به داخل پوست حتی اگر به صورت استریل کامل باشد چون ماده خارجی است امکان دارد با واکنش بدن مواجه شود این واکنش ممکن است بلافاصله و یا پس از مدت طولانی رخ دهد.

پوست انسان در طول زمان تغییر می کند و تاتو انجام شده با تغییر قوام پوست شکل روز اول خود را از دست می دهد.

در درمان پوست تاتو شده لیزرهای مخصوص برای پاک کردن آثار آن وجود دارد ولی این لیزرها نمی تواند همه نوع تاتو را پاک کند و گاه عوارضی را برای همیشه ایجاد می کند و هزینه های سرسام آوری نیز دارد.

بازنشستگان سرمایه های ارزشمند جامعه، تکریم ارباب رجوع راهکار تحقق شعار امسال، نقش محوری رهبری در دستاوردهای تفاهم هسته ای و هدایت کشور با همدلی و همزمانی دولت و ملت کشور از دیگر عنوان های خبری هفته نامه آوای خمین است.

هفته نامه آوای خمین با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی فاطمه لطفی منتشر می شود.

۴۴نشریه و پنج پایگاه خبری در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.