دستگیری متهم پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی و زمین خواری میلیاردی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری موج، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: مدتی قبل پرونده ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهر اراک در خصوص تصرف غیرمجاز مقداری از اراضی ملی در حوالی شهر اراک و فروش آن به فردی دیگر به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان ارجاع شد.
سرهنگ رضا احمدی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند و در ابتدای تحقیقات مشخص شد که متهم پرونده یکی از اراذل و اوباشی است که جرایم متعددی غیر از موارد اعلامی نیز در پرونده خود دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: با آغاز بررسی پرونده مشخص شد که این فرد مقدار تقریبی دو هزار مترمربع از اراضی ملی را در اطراف اراک تصرف کرده و به فردی دیگر فروخته است و علاوه بر آن با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و حفر غیر مجاز یک حلقه چاه، سفره خانه ای سنتی به متراژ پنج هزار متر مربع نیز دایر کرده و آن را مکانی برای تجمع اراذل و اوباش و ارتکاب اعمال مجرمانه خود قرار داده است.
وی ادامه داد: با ادامه تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد در محلی دیگر نیز مقدار دو هزار متر مربع دیگر از اراضی ملی را تصرف کرده است که در نهایت مقدار زمین خواری این فرد به متراژ ۹ هزار متر مربع و به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال تشکیل پرونده و به دستگاه قضائی ارسال شد.
سرهنگ احمدی در پایان خاطر نشان کرد: ‌پرونده این فرد برای تکمیل تحقیقات و برخورد قانونی به دستگاه قضائی ارجاع شد و متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.