مراجعه ۲۵ هزار نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

به گزارش مرکزی دیلی ، مرتضی سلیمی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در این مدت سه‌هزار و ۸۷۴ نفر به ایستگاه‌های کنترل فشار و قند خون، ۷۳۵ نفر به ایستگاه‌های دوستدار کودک و ۵۳۱ نفر نیز به خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر این استان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: ۳۲ اکیپ طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر استان مرکزی شامل ۲۰ اکیپ ثابت، شش اکیپ سیار و شش خیمه نماز در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر شده و به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی در این استان دوازده هزار و ۴۷۵ نقشه، هفده هزار و ۹۴۶ نسخه بروشور و شانزده هزار و ۸۶۲ نسخه برگه‌های معرفی استان و سایر اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

سلیمی همچنین از پوشش ۶۵ حادثه توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد.

وی به طرح امداد و نجات نوروزی پرداخت و مجموع کل حوادث را از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۶۵ مورد عنوان کرد و گفت: در این مدت ۴۱۲ فرد آسیب‌دیده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان مرکزی امدادرسانی شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: از این تعداد، ۷۳ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند، ۳۹ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۷۶ نفر نیز اسکان داده شدند.

شایان ذکر است ۱۰ پایگاه ثابت، هشت پایگاه سیار، دو پایگاه موقت و یک پایگاه کوهستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ایام نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.