پیام های تسلیت امام جمعه اراک به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور

به گزارش مرکزی دیلی ، در پیام آیت الله ‘ قربانعلی دری نجف آبادی’ خطاب به رهبر معظم انقلاب که روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرارگرفت، آمده است: ارتحال همشیره مکرمه رضوان الله تعالی علیها را خدمت حضرت عالی و بیت شریف تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعیده رحمت واسعه و جوار رحمت حضرت حق متعال و برای آن رهبر حکیم سلامت، عافیت و طول عمر با برکت و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

در این پیام اضافه شده است: خداوند منان آن بانوی مکرمه و والدین گرانسنگ حضرت عالی را در این ایام پربرکت با جده بزرگوارتان سلام الله علیها محشور فرماید و سال جدید را منشاء خیرات و توفیقات الهی و توجهات حضرت بقیه الله ارواحنا فداه برای آن مرجع عالیقدر و ملت بزرگ ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان جهان قرار دهد.

در پیام امام جمعه اراک خطاب به رییس جمهوری ایران اسلامی نیز آمده است: ارتحال والده مکرمه آن برادر عزیز و گرانسنگ که عمری را با فضلیت و کرامت نفس زندگی نموده و فرزند برومند و خدمتگذاری مانند جناب عالی را تقدیم اسلام و ملت بزرگ ما نموده را به آن برادر ارجمند و آقای حسین فریدون روحانی و بیت شریف و بازماندگان مکرم تسلیت عرض می کنم.

آیت الله دری نجف آبادی افزوده است: از خداوند متعال در این ایام نورانی و فاطمیه (س) برای آن فقیده سعیده و پدر بزرگوارتان رحمت واسعه و غفران الهی و حشر با حضرت صدیقه طاهره (س) و برای شما و دیگر بازماندگان صبر و اجر و سالی پر برکت همراه با توفیقات فراوان و تداوم عنایات خداوند و توجهات حضرت بقیه الله ارواحنا فداه را مسئلت می نمایم.

بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای، خواهر گرامی رهبر معظم انقلاب اسلامی، شنبه شب در یکی از بیمارستانهای تهران در سن ۸۹ سالگی درگذشت.

بانوی مومنه و مجاهده خانم سکینه پیوندی مادر رییس جمهوری که در دوران نهضت اسلامی و دفاع مقدس رنج های فراوان کشید، پس از تحمل چند ماه بیماری در سن ٩٠ سالگی، روز جمعه گذشته دار فانی را وداع گفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.