مهیا شدن شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در ۷۵۹ کلاس استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش پانا، شهریار فولادوند در نشست خبری افزود: هرساله بخش قابل توجهی از مسافران نوروزی را فرهنگیان سراسر کشور تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: در این راستا و همزمان با ایام نوروز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور با عرضه خدمات رفاهی شرایط اسکان فرهنگیان را از طریق مدارس و مراکز آموزشگاهی فراهم می آورد که با استقبال خوبی نیز مواجه است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با ایجاد ۱۵ پایگاه در مناطق پانزده گانه مربوط به این اداره شرایط اسکان نوروزی مسافران به ویژه فرهنگیان را فراهم کرده است.
فولادوند ادامه داد: در مجموع تعداد ۷۵۹ کلاس در مدارس و آموزشگاه ها به ابزار مورد نیاز جهت پذیرایی از مسافران نوروزی اعم از تختخواب، پتو، یخچال، تلویزیون و … تجهیز شده اند که در قالب های ویژه، نوع الف، نوع ب و نوع ج ارائه خدمات می کنند.
وی ابراز داشت: امکان رزرو از طریق پایگاه اینترنتی نیز از دهم تا بیستم اسفند برای مسافران فراهم شده بود که در حدود ۵۰ درصد ظرفیت اسکان ها به وسیله رزرو و مابقی از طریق مراجعات انجام می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: در ناحیه یک اراک تعداد ۷ آموزشگاه، محلات تعداد ۱۱ آموزشگاه، نوبران ۲ آموزشگاه، خمین ۸ آموزشگاه، آشتیان، سربند، فراهان و خنداب هرکدام یک آموزشگاه، خمین تعداد ۸ آموزشگاه، ساوه تعداد ۲۵ آموزشگاه، شازند تعداد ۴ آموزشگاه، تفرش تعداد ۳ آموزشگاه، دلیجان تعداد ۱۲ آموزشگاه و ناحیه ۲ اراک تعداد ۸ آموزشگاه مسئول اسکان مسافران نوروزی هستند.
فولادوند بیان کرد: امسال خدمات رسانی به مسافران با اندکی تفاوت مواجه است بدین صوت که برای رفاه حال بیشتر امکان استفاده از غذای مراکز رفاهی برای مسافران فراهم شده که با قیمت مصوب می توانند غذای خود را تهیه کنند.
وی گفت: در سال گذشته بیش از ۸ هزار و ۵۴ خانواده در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند که شامل ۴۰ هزار و ۲۷۲ نفر بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.