آصفری:بیکاری و تورم از مهم‌ترین مشکلات مردم است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسن آصفری ظهر امروز در نشست ملاقات مردمی و رسیدگی به مشکلات جمعی از شهروندان اراکی اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان نظام هستند، بنابراین مدیران و نمایندگان مردم در مجلس باید با تعامل و همبستگی برای رسیدن به حل مشکلات موجود این عزیزان همدل شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی بهینه به مردم و حل مشکلات‌شان امری ضروری است، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات مردم، وظیفه اصلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و از جمله وظایف دینی و شرعی آنان محسوب می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نبود شغل، تورم، نبود مسکن و مشکلات تولید را از مهم‌ترین مشکلات امروز مردم دانست و خاطر نشان ساخت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند بخشی از وقت خود را برای انجام ملاقات عمومی با مردم و رسیدگی جدی به مشکلات آنان اختصاص دهند.

آصفری تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات مردم تا رفع کامل آن و جلب رضایتمندی عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که باعث افزایش اعتماد مردم به مسئولان و مدیران می‌شود.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات بسیاری از مردم اراک، کمیجان و خنداب به صورت حضوری و در برنامه ملاقات عمومی مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم برای حل آنها صادر شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات مردم نسبت به گذشته کمتر نشده و در مواردی هم بیشتر شده است ادامه داد: در هر جلسه ملاقات مردمی مشکلات حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر از شهروندان بررسی و برای رفع این مشکلات دستورات لازم صادر شده است و از مسئولان اجرایی هم می‌خواهیم از نزدیک با دغدغه و مشکلات جاری مردم آشنا و در رفع آنها بکوشند.

آصفری تاکید کرد: وظیفه نماینده مجلس به عنوان وکیل مردم رفع مشکلات آنان است، نماینده مردم نباید فراموش کند که رأی خود را از چه کسانی و برای چه چیزی گرفته و باید درد مردم را درد خود بداند و هم و غم خود را برای رفع مشکلات آنها به کار گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.