دعوت آیت‌الله دری نجف‌آبادی جهت حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از استان مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در راهپیمایی حماسه‌آفرین بیست و دوم بهمن دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: دهه مبارک فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت حرکت‌آفرین ایران فقط مناسبتی تقویمی و تاریخی نیست بلکه فرهنگ و هویت و دیدگاهی عمیق اسلامی و مردمی است که ملت بزرگ ما بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز و رهبر فرزانه خود تجدید میثاق کنند.

در ادامه آمده است؛ برپایی حکومت اسلامی به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ترسیم الگوی مدینه فاضله‌ای است که ملت ایران در طول سال‌ها تلاش و مبارزه و جهاد به استقلال آن شتافته اند‌.

ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از چنگال استبداد ستمشاهی و سلطه بیگانگان نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل در پناه اسلام و اهل بیت(ع) را آموخته است و سرنوشت خویش را خود براساس آموزه‌های اسلام تعیین می‌کند.

در ادامه آمده است؛ ملت مسلمان ایران در بهمن ۵۷ با استعانت از درگاه الهی و پایبندی به اعتقادات اسلامی خواهان حضور رهبر و مقتدای خویش شدند و با مقاومت در جهت تحقق وعده الهی پایه‌های حکومت وابسته به دیکتاتوری را فرو ریختند پیام رهایی بخش امام خمینی‌(ره) به ملت ایران‌، استقلال و آزادی در پناه حکومتی بر مبنای اسلام و مردم‌سالاری دینی بوده که چنین تفکر بالنده‌ای امروز در اقصی نقاط کشورهای اسلامی شنیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: بی‌تردید تبلور این شعار بنیادین حضرت امام خمینی(ره) در طول سی و شش سال تلاش بی‌وقفه برای توسعه کشور نشانه‌های بارزی چون پیشرفت در فناوری‌های نو‌، بهره‌گیری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و اقتدار نظامی همراه با عزت مردم کشورمان را به همراه داشته است.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید؛ ایام پیروزی انقلاب اسلامی فرصت باشکوهی است تا با نشاط حاصل از همدلی و هم‌صدایی ملت و مسئولان در جهت تحقق چشم‌انداز توسعه کشور گام برداریم‌.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: اینجانب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر فرزانه انقلاب، اقشار مختلف مردم وفادار به نظام جمهوری اسلامی و آحاد ملت انقلابی و مبارز ایران به ویژه مردم شریف استان مرکزی تبریک عرض نموده و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تمام شهیدان گلگون کفن این نظام را گرامی می داریم

در این بیانیه آمده است: اینجانب ضمن پشتیبانی و همایت از تیم مذاکره‌کننده به بدخواهان و آمریکا و صهیونیزم و مزدوران آنها اعلام می‌داریم که انرژی هسته‌ای در کشور ما بومی شده و ملت ایران یکپارچه پای آن ایستاده و تحریم‌ها و فشارها نمی‌تواند ملت ما را از راهی که انتخاب کرده بازدارد و طرف‌های مذاکره‌کننده باید حقوق هسته‌ای ما را به رسمیت شناخته و از تحمیل سیاست‌های یک‌جانبه پرهیز نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان اظهار کرد: از تمامی اقشار ملت و مردم مؤمن و خداجوی استان مرکزی می‌خواهم تا با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مجد و عظمت و شکوه اسلامی و ملی خود را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزایند و با حماسه خود موجب یأس و نامیدی دشمنان و امید برای مسلمانان مظلوم منطقه از جمله فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و بحرین گردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.