سرپرست استانداری استان مرکزی: حضور پر رنگ در راه پیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم به زیاده خواهی غرب است

«شکرالله حسن بیگی» شامگاه دوشنبه در جریان بهره برداری از طرح های شهرستان کمیجان افزود: حضور انقلابی و پرشور مردم در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی ، شهدا و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور معنادار در راه پیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به دشمنان اعلام می کنند که بر ارزش های انقلاب مصمم هستند و هر کارشکنی دشمن را در مسیر مذاکرات نمی پذیرند.

سرپرست استانداری استان مرکزی اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن روز میثاق ملی در حمایت هسته ای است و مردم با حضورشان اعلام می کنند که همچون گذشته اهل منطق هستند و بر اصول خود ایستادگی کرده و از حق مسلم خود کوتاه نخواهند آمد.

حسن بیگی ادامه داد: حضور مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه محکمی برای مذاکره کنندگان هسته ای است تا با قدرت و اقتدار بیشتر از حق مسلم جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده خواهان غرب دفاع کنند.

سرپرست استانداری استان مرکزی خاطر نشان کرد: راه پیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط منطقه ای و توطئه اسلام هراسی که دشمنان در جهان به راه انداخته اند از حساسیت بیشتری برخوردار است و قشرهای مختلف مردم با حضور آگاهانه در این روز نشان می دهند که از هر حرکت برای شناساندن چهره واقعی اسلام به دنیا دریغ ندارند.

در سفر یک روزه سرپرست استانداری استان مرکزی به شهرستان کمیجان هشت طرح عمرانی و روستایی به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی تولید قارچ روستای نهرپشته در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر و زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با ۲۰ سالن و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۹۰ نفر از طرح های بهره برداری شده است.

همچنین کارگاه قارچ این روستا نیز با زیر بنای ۲۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال و ۱۲ فرصت شغلی بهره برداری شد.

گازرسانی به روستای سردرآباد نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۷۷ میلیون ریال با اشتغالزایی برای ۱۵ نفر از دیگر طرح ها است.

واحد پرورش بوقلمون روستای ذادق آباد با ظرفیت پنج هزار قطعه با اعتباری بالغ بر شش هزار و ۲۰۰ میلیون ریال و سه فرصت شغلی نیز امروز به بهره برداری رسید.

آتش نشانی اسفندان با زیر بنای ۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال دیگر طرح بهره برداری شده است.

واحد تولیدی پرورش بوقلمون روستایی، ساختمان بنیاد شهید کمیجان و تکمیل آبرسانی به شهر کمیجان از دیگر طرح های بهره برداری شده است.

شهرستان کمیجان یکی از مناطق محروم استان مرکزی است که در ۹۶ کیلومتری شهر اراک قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.