دکتر بختیاری: راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام امیدوارکننده‌ای به مسئولان نظام می‌‌دهد

به گزارش مرکزی دیلی ، حسین بختیاری، فرماندار اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب خواستار حضور گسترده و پرشکوه مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال شد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند سال‌های گذشته بر شکوه هرچه بیشتر این مراسم می‌افزاید، اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور غیرت، رشادت‌ و دلاورمردی‌های ملت ایران در مقابل ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبرین زمانه است که نمی‌خواهند کشور ایران را در اوج سربلندی و پیروزی ببینند.

بختیاری با اشاره به اینکه کشور ایران امروز به برکت انقلاب و امام راحل در اوج شکوفایی و اقتدار قرار دارد، اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ ۳۶ ساله انقلاب اسلامی ایران ما شاهد توفیقات بسیار بالای کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، هسته‌ای، تکنولوژی و … هستیم و حرکت‌ و پیشرفت‌های روزافزونی در سطح کشور به ویژه دانشگاه‌ها به وقوع پیوسته است که همه اینها به برکت انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلابی است.

فرماندار اراک افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران علم و تکنولوژی توسعه پیدا کرده و دانش هسته‌ای بومی شده و همین مهم نیز زمینه ترس استکبار جهانی را فراهم ساخته است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران نیز اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز موج بیداری اسلامی در منطقه در حال گسترش روزافزون است و همین امر نیز هراس دشمنان را برانگیخته و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را برملت ما تحمیل کردند؛ ولیکن باید بدانند که ملت ایران همانند گذشته این‌بار نیز از پیچ تحریم‌ها با سربلندی عبور خواهد کرد.

بختیاری اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب راه برون رفت کشور از تحریم‌های اقتصادی است و امیدست با رفع این تحریم‌های ناجوانمردانه بر سرعت کار اقتصادی و رفاه و آرامش مردم افزوده شود.

فرماندار اراک ادامه داد: دانشگاه‌های ما نیز امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران از دو بعد کیفی و کمی در بحث تولید علم، پژوهش، تحقیقات و فناوری به شدت در حال پیشرفت بوده و حرف اول را در جهان می‌زنند.

بختیاری اضافه کرد: در شرایط کنونی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاثیر بسزایی در تثبیت نظام و مقابله با توطئه‌های دشمنان داشته و هشداری برای کشورهای استکباری است برای اینکه بفهمند که اگر هم نخواهند با ما به توافق برسند باز هم ما همچنان روی پای خود خواهیم ایستاد و در نهایت این آنها هستند که ضرر خواهند کرد.

فرماندار اراک در پایان، یادآورشد: مهم‌ترین وجه تفاوت راهپیمایی امسال با سال گذشته حضور پررنگ‌تر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است؛ گرچه این حضور هرساله پررنگ‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود؛ ولی راهپیمایی امسال از حساسیت بیشتری برخوردارست و حضور پررنگ‌تر مردم قطعاً پیام امیدوارکننده‌ای به مسئولان نظام خواهد داد که ملت ایران در همه حال در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.