گزارش نمایشگاه گروهی فروش و عرضه صنایع دستی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک نمایشگاه گروهی آثار صنایع دستی سه نفر از هنرمندان صنایع دستی اراک بعد از ظهر اچهارشنبه گذشته و در مراسمی با حضور معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این نمایشگاه آثار صنایع دستی هنرمندان مژده حدادی، زهرا قناتی و پریسا آرین در رشته‌های نقاشی پشت شیشه، نقاشی روی پارچه و چاپ باتیک به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه که به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است حدود ۲۰۰ اثر هنری به نمایش درآمده است.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: هنرمندان به عنوان طلایه‌داران تحقق آرمان‌های انقلاب نقش بسزایی در یک نظام اسلامی بر عهده دارند و عملکرد هنرمندان همیشه در راستای تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی بوده است.

علی عزیزی افزود: در حال حاضر نقش هنر و هنرمند در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب به جوانان و نسل امروز بسیار با اهمیت است و بهتر است از این جایگاه برای انتقال ارزش‌های انقلاب، حفظ و نگهداری آن به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی تصریح کرد: هنرمندان در زمینه تبیین و تبلیغ حقایق انقلاب شکوهمند اسلامی وظایف سنگین و خطیری بر دوش دارند و باید با جدیت در این زمینه بکوشند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و نفی هر گونه سلطه و آزادی فکری و فرهنگی کشور در مقابل تهاجمات گسترده بیگانگان و برقراری حکومت اسلامی را از دستاوردهای ارزشمند انقلاب عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.