هفته نامه وقایع استان: اعضای شورای شهر یا پیمانکاران شهرداری اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وقایع استان، دراین مطلب به نقل از «منوچهرکاظمی » عضو شورای اسلامی اراک در صحن علنی شورای آمده است: با توجه به اینکه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اراک رییس اتاق اصناف استان مرکزی است و به نوعی نامبرده پیمانکار شهرداری هم محسوب می شود، آیا مغایرتی با قانون ندارد؟

مطلب می افزاید: آیا افرادی که به عضویت شورای شهر درآمده اند می توانند پیمانکار شهرداری باشند یا خیر؟ در صورتی که نمی توانند چرا در حال حاضر عضو شورا هستند و هنوز این فعالیت ادامه دارد.

این نشریه به نقل از«اسماعیل تاج آباد» عضو دیگر شورای شهر اراک آورده است: در بازدید از تبریز درآن شهر پروژ های یک ساله، ظرف مدت شش ماه انجام می گیرد و مردم هم ازاجرای پروژ ها لذت می برند در صورتی که در اراک پروژ ه هایی است که ۲۰ سال پیش هم آغاز شده و هنوز به اتمام نرسیده است.

«هشدار دادستان عمومی و انقلاب اراک نسبت به روش های نوین کلاهبرداری» ، « تبدیل برخی موسسات فنی هنری به بنگاه فروش مدرک»، «احیای قنوات و احداث کانال کشاورزی عمده مشکل روستاییان»،« آیین باران خواهی تفرش درانتظار ثبت جهانی » و« دلایل شرکت شهرک ها برای سقوط پنج پله ای صنعت استان» از دیگر عنوانهای هفته نامه وقایع استان است.

***پایگاه خبری – تحلیلی «خبر مرکزی»

«مشعل المپیک کارگری ۲۰۱۵ ایتالیا وارد استان مرکزی می شود» یکی از عنوان های خبری پایگاه خبری – تحلیلی «خبر مرکزی» است.

در این مطلب به نقل از «امیر موسی زاده مقدم » مدیراموراجتماعی اداره کل تعاون، کار و اموراجتماعی آمده است: روز ۲۰ بهمن مشعل المپیک کارگری ۲۰۱۵ ایتالیا که از خلیج فارس به سمت دریای خزر درحرکت است، وارد استان مرکزی می شود.

مطلب می افزاید:این مشعل ۲۰ بهمن از شهر خمین و محل تولد امام خمینی(ره) وارد قم می شود که در شرکت فولاد جم و در کنار مزار شهدای مدافع حرم واقع در بهشت معصومه نیز ویژه برنامه ای برگزار می شود.

« تیم بسکتبال شهرداری اراک، رده دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور را از دست داد» ، « شمسایی: تماشاگران ساوه ای را داشتم، راحت قهرمان می شدم» و « رییس جمهور: اینکه دیپلمات ها تند یا کند راه رفتند یا کت شان کج بود که حرف نشد/خدا عقل سالم بدهد» از دیگرعنوانهای پایگاه خبری تحلیلی «خبر مرکزی» است.

هم اینک ۵۶ نشریه محلی در قالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و سالنامه در استان مرکزی مجوز رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند ولی ۴۴ نشریه فعال هستند.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. اراکی گفت:

    بررسی کنید یررسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.