پخش ۱۰ هزار دقیقه برنامه ویژه دهه فجر در صدا وسیمای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز یکشنبه روابط عمومی صدا و سیمای استان مرکزی، سیمای استان مرکزی چهار هزار و ۳۱۶ دقیقه برنامه های مختلف از قبیل سریال، فیلم سینمایی، انیمیشن، مستند، میزگرد، ترکیبی، نماهنگ و تیزر در ایام الله دهه مبارک فجر پخش می کند.

ویژه برنامه زنده «خیابان انقلاب، پلاک ۳۶» که هر شب به مدت ۷۵ دقیقه جریانات پیروزی انقلاب را مرور می کند و برنامه «ارمغان انقلاب» که در ۱۱ قسمت ۲۰ دقیقه ای برای حضور مسوولان دستگاه های اجرایی استان و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان مرکزی تدوین شده مهمترین برنامه های سیمای استان مرکزی در ایام الله دهه مبارک فجر است.

همچنین صدای شبکه آفتاب نیز صبحگاهان با برنامه «گلبانگ پیروزی» و عصرها با برنامه «موج انقلاب» برنامه های متعددی را در این خصوص پخش می کند.

شبکه صدای استان مرکزی نیز پنج هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه در قالب میزگرد، گفتگو، مستندهای رادیویی، ترکیبی و نمایشی در ایام دهه مبارک فجر پخش می کند.

همچنین حضور اقشار مختلف مردم مومن و موحد استان مرکزی در آیین های دهه فجر به مدت ۲۴۰ دقیقه در ویژه «شکوه پیروزی» هم از شبکه رادیو و هم از تلویزیون پخش می شود.

برنامه«گفت و گوی ویژه خبری»، مستند دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادداشت روز، گفتار ویژه، انعکاس کامل آیین های دهه مبارک فجر و دستاوردهای نظام اسلامی در استان مرکزی از برنامه های بخش خبر صدا و سیمای استان مرکزی است.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران – مرکز اراک – ر اواخر سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۶۱ به عللی رادیو تعطیلی شد و فعالیت این مرکز قالب دفتر خبری ادامه پیدا کرد تا اینکه د رتاریخ ۲۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۵ فعالیت رسمی مرکز با نصب و بهره برداری از فرستنده یک کیلو واتی رادیویی با پخش برنامه های خبری و راه اندازی استودیو رادیو موقت آغاز شد.

در بهمن ماه سال ۷۶ با افتتاح ساختمان سیما و با بهره گیری از دو استودیوی تولید و پخش ، در روزهای جمعه هر هفته به مدت ۵ ساعت برنامه تولیدی، خبر و تأمینی پخش می شد و در مهر ماه سال ۸۲ مصادف با مبعث پیامبر (ص) شبکه استانی سیما (شبکه آفتاب) به عنوان بیستمین شبکه استانی کشور کار خود را آغاز کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.