خطبه های نماز جمعه دیروز اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، آیت الله « قربانعلی دری نجف آبادی » در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک افزود: دشمنان اسلام هراسی را با جنایات گروه های تکفیری و عناصر خود فروخته داعش در منطقه دنبال می کنند و راه مهار آن اتحاد جهان اسلام و هوشیاری نرم مسلمانان است.

وی ادامه داد: تندروان اسلام نما، امروز به نام اسلام و قرآن در جای جای دنیا به ویژه سوریه ، عراق،لبنان و بحرین به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود هستند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ترور شخصیت و انسانیت از پست ترین کارهاست که عناصر منحرف در نقاط دنیا با تحریک بیگانگان و به ویژه اسراییل غاصب به دنبال پیاده کردن آن هستند.

وی با اشاره به شهادت جهاد مغنیه و سردار الله دادی افزود: مبارزان انقلابی و اسلامی در مقابله با تهدیدات و دسیسه های بیگانگان ساکت ننشسته اند و با نثار خون پاک خود مدافع نظام اسلامی هستند.

امام جمعه اراک خطاب به کشورهای غربی گفت: جسارت به ساحت نورانی حضرت محمد (ص) توهین به دیگر پیامبران الهی نیز هست و از زبونی عاملان آن داد سخن می دهد.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: کسانی که امروز به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی اهانت کرده اند به طور قطع قادر به درک عظمت دنیای اسلام نبوده اند.

وی در بخشی از سخنانش افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی با رهنمودهای هدایتگرانه و روشنفکرانه خود حقایق روشن اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان دادند و دسیسه اسلام هراسی بیگانگان را با شکست مواجه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: وحدت کلمه ، انسجام و یکپارچگی امروز نیاز مبرم جامعه اسلامی است که بارها توسط ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گوشزد شده است.

امام جمعه اراک در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به مسوولان تدبیر و امید افزود: ماموریت خطیر دولت امروزقتصاد مقاومتی در تمامی بخشها است که قسمتی از آن ارائه راهکارهای لازم در زمینه فرهنگ سازی مصرف منطقی، ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی و اصلاح در الگوی کشت،روشهای تولید کیفی و بهبود مصرف آب است.

دری نجف آبادی اضافه کرد: استان مرکزی ظرفیت های بالقوه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد که واحدهای صنعتی با افزایش تولید با کیفیت خود و حمایت از کار و تولید ایرانی پیشتاز این عرصه خواهند بود.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. محمد رسولي گفت:

    … مردم متدین اراک را به شرابخواری متهم میکنند و در اکثر سخنرانی هایشان بر معدوم سازی مشروبات الکلی اشاره میکنند
    ایشان معتقدند که عامل اصلی سرطان در این استان شرابخواری مرمانش میباشد ه آلودگی هوا
    به راستی کودکان اراک شرابخوار هستند یا از پدر و مادرانی شرابخوار متولد شده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.