فرماندار اراک: شوراها مصوبات کارشناسی شده و قابل اجرا ارائه دهند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حسین بختیاری بعد از ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران این شهرستان اظهار داشت: شوراها و دهیاران نقش اساسی در پیشرفت شهری و روستایی داشته که برنامه‌های آنان می‌تواند منجر به بهبود امور شهری و روستایی شود.

وی تصریح کرد: شوراها به عنوان سیاست‌گذار و دهیاران نماینده دولت و مجری قوانین و مصوبات شوراهای اسلامی هر روستا هستند که باید با رعایت قوانین و مقررات بازوی توانمند دولت در اجرای برنامه‌ها باشند.

فرماندار اراک، پرهیز از جناح‌‌بندی، سیاسی کاری و حرکت در راستای منافع افراد خاص را از الزامات کار در شوراها دانست و بیان داشت: توزیع اعتبارات تخصیصی هر روستا بر اساس امتیازات و شاخصه‌های منطقه با عدالت صورت می‌گیرد و دهیاران و مسئولان باید بکوشند به بهترین نحو ممکن نسبت به هزینه این اعتبارات اقدام کنند.

علیرضا زارعی بخشدار مرکزی اراک نیز از معرفی دهیاران برتر و ضعیف خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری شش نفر از دهیارانی که بهترین و بدترین عملکرد را در طی یک سال اخیر داشته‌اند، معرفی خواهند شد.

سید مجتبی آل‌یاسین مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی نیز بر ضرورت نظارت و توجه بر امر به کارگیری اتباع خارجی فاقد کارت اقامت و گذرنامه تاکید کرد.

فریدون زارعی جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: تاکنون از کشت خشخاش در روستاهای استان هیچ گزارشی دریافت نشده، اما متاسفانه کشت شاهدانه که دانه آن برای مصارف طیور و انسان استفاده می‌شود و برگ آن کراس به عنوان یک نوع ماده مخدر توهم‌زا است، در این خطه صورت می‌گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.