هفته نامه نامه امیر و جریان لغو کنسرت های موسیقی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در ادامه این مطلب آمیده است: در یک سال اخیر حوزه موسیقی با حاشیه های بیشتری مواجه شده و فشار بیشتری بر بخش موسیقی تحمیل می شود.

مطلب می افزاید: با به حاشیه رانده شدن انجمن موسیقی استان مرکزی و واگذاری امور به ارشاد شهرستان اراک حاشیه ها و مشکلات موسیقی پررنگ تر شده است.

مطلب آورده است: لغو کنسرت عماد طالب زاده و زانیار خسروی و نادیده گرفتن گروه های موسیقی استان حاکی از این فشار است .

« بازگشت به زندگی با گذشت اولیای دم» یکی دیگر ازمطالب برجسته خبری هفته نامه امیر است.

دراین مطلب آمده است: قاتل جوان ۳۰ ساله به نام قاسم که قرار بود در زندان اراک اعدام شود با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

مطلب می افزاید: با تلاش شورای حل اختلاف و مسوولین زندان اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب اراک و با گذشت اولیای دم ، قاتل جوان از اجرای قصاص نجات پیدا کرد.

«انتخاب مقیمی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور، هم اندیشی صنعت و دانشگاه در توسعه صنعت آلومینیوم، اعدام پنج قاچاقچی مواد مخدر در اراک، آغاز فروش اوراق وقف برای بیمارستان سرطان در اراک و تساوی شهرداری در لیگ دسته سوم فوتبال کشور از دیگر عنوان های هفته نامه امیر است.

هفته نامه امیراستان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی «ابوالفضل نیک عهد» دراین استان توزیع می شود.

هم اکنون ۵۵ نشریه محلی درقالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه دراستان مرکزی مجوز رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند که ۴۴ نشریه چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.