دانشگاه اراک اقدام روزنامه موهن شارلی ابدو را محکوم کرد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از «خبرگزاری دانشجو» به نقل از دانشگاه اراک، روزنامه فرانسوی شارلی ابدو از قافله شیطان عقب نماند و با به تصویر کشیدن کاریکاتور توهین آمیز پیامبر عظیم الشان اسلام به خیال خام خود، قصد کمرنگ کردن اعتقادات و ارادت مسلمین عالم به ایشان را دارند، و به این امید که نور هدایت را خاموش کنند. اما این خیال باطل که حضرت محمد (ص) نور حقیقتی است که در قلب و جان عالمیان نفوذ کرده است و خاموش شدنی نیست و هر روز نور هدایت پیامبر اکرم(ص)در عالم گسترده تر می شود. این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی و موهن شارلی ابدو در حقیقت روی دیگر سکه ای است که داعش و داعشیان در فضای دیگری بازی می کنند و آن تخریب چهره جهانی اسلام ناب محمدی (ص)است.

افراطی گری ویژگی بارز اقدام داعش و شارلی ابدو است حرکت جاهلانه روزنامه شارلی ابدو و حمایت دولتمردان غربی، تقویت چرخه خشونت و اسلام هراسی است. جریانی که از یک سو کاریکاتورهای موهن آمیز منتشر می کنند و از سوی دیگر از تروریست ها در خاورمیانه حمایت می کنند.

ما دانشگاهیان همگام و هم صدا با امت آگاه محمدی (ص)این اقدام شنیع و ناشایست روزنامه شوم و مسموم شارلی ابدو را محکوم می کنیم و با اعلام آمادگی در حمایت از ساحت رسول(ص) مهربانی از جامعه جهانی و سازمانهای بین المللی و بویژه دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی به عنوان الگو و ام القرای جهان خواستار برخورد قاطع با حامیان این فتنه جدید هستیم.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.