ایمن سازی تقاطع حادثه‌خیز پتروشیمی شازند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک، مهرداد شیخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شهرستان دارای ۲۳۵ کیلومتر راه اصلی ـ فرعی و بزرگراه و ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی است که تردد بالای خودروهای سبک و سنگین از محورهای این شهرستان موجب شده تا شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت فعالیت‌های این اداره قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در سال جاری دو نقطه حادثه‌خیز این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به‌صورت کامل ایمن‌سازی شده‌اند.
سرپرست اداره راه شهرسازی شازند در ادامه گفت: تاکنون نقاط ورودی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی توسط شرکت عمران صنعت داتیس و دور برگردان پتروشیمی شازند توسط این اداره ایمن‌سازی شده و مطالعات بر روی دیگر محورها بر حسب تردد در حال انجام است که با تخصیص اعتبار مورد نیاز ایمن‌سازی خواهند شد.

شیخی بیان داشت: رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها از برنامه‌های اصلی و مهم این اداره است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به پایان عملیات بهسازی باند دوم توره ـ ملایر گفت: عملیات بهسازی باند دوم توره ـ ملایر با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به پایان رسید.

سرپرست اداره راه شهرسازی شازند افزود: این عملیات شامل لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۷٫۵ کیلومتر بوده که برای اجرای آن حدود ۱۱ هزار تن آسفالت به ارزش معادل ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.