اجرای ۱۰ برنامه توسط حوزه هنری استان مرکزی در دهه فجر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، رضا میرزایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی که از آن به عنوان حوزه هنری انقلاب اسلامی یاد می‌شود، در طول سال فعالیت‌های متعددی را در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار کرده که در ایام‌الله دهه مبارک فجر شاهد اوج این برنامه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: برگزاری عصر شعر و داستان با محوریت انقلاب اسلامی در حوزه آفرینش‌های ادبی، برگزاری همایش استانی نقدی بر آثار شاعر انقلابی احمد عزیزی با عنوان باران پروانه، اینفوگرافی تاریخ شفاهی اراک در حوزه هنرهای تجسمی، انتشار کتاب تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در اراک توسط یوسف نیک‌فام و به همت دفتر مطالعات پایداری، اعزام پنج نفر از عکاسان به شهرهای مختلف استان به منظور ثبت و ضبط حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری جشنواره استانی نمایش کوتاه صحنه با موضوع اولویت دستاوردهای انقلاب اسلامی بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه هنری استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی با محوریت تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی را از سیاست‌های حوزه هنری استان عنوان کرد و بیان داشت: تولید آثار فاخر هنری مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و تربیت نیروهای متعهد از ماموریت‌های اساسی حوزه هنری است.

میرزایی کمبود منابع و امکانات را از چالش‌های اساسی حوزه هنری عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه عدم تناسب امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری با اهداف و اولویت‌های حوزه هنری مانع تاثیرگذاری و اثربخشی برنامه‌ها شده است.

وی در پایان متذکر شد: بازتولید فرهنگی امکانات و نیازهای خاص خود را می‌طلبد و ما اگر می‌خواهیم در حوزه هنری مبتنی بر ارزش‌های انقلاب حرکت کنیم باید خود را به امکانات روز مجهز کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.