پنجمین یادواره شهدای کارمند در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این یادواره دوم بهمن ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی نماینده امام جمعه موقت تهران و مداحی سلحشور مداح اهل بیت(ع) در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این یادواره به همت حوزه بسیج ادارات کل ناحیه اراک و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند برگزار می‌شود. برگزاری یادواره‌های شهدا نقش موثری در زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا دارد و همه ما وظیفه داریم در این راستا گام برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با بیان اینکه تاکنون چهار یادواره شهدای کارمند در اراک برگزار شده است، خاطرنشان ساخت: امسال پنجمین یادواره شهدای کارمند و در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در نشریه شارلی ابدو بیان داشت: مســلمانان جهان هیچ‌گاه در برابر توهین به مــقدس‌ترین مــقدسات خود ساکت و بی‌تفاوت ننشسته و این‌گونه اقدامات را محکوم می‌کنند. دشمنان هیچ‌گاه دست از دشمنی خود با اسلام بر نخواهند داشت و مسلمانان نیز نباید دست از مبارزه با ستمگران و ظالمان بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک اظهار کرد: دشمنان باید بدانند با چنین اقداماتی پیش از آنکه به اسلام ضربه بزنند، آبروی نداشته خود را بیشتر از گذشته می‌برند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.