برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با محوریت مردم

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی، معاون سیاسی – امنیتی استاندار مرکزی عصر روز گذشته، ۲۷ دی در دومین جلسه استانی ستاد ایام الله دهه فجر که در استانداری برگزار شد گفت: تمامی برنامه‌هایی که در ایام فرخنده ده فجر باید از قدرت و عزتی چشمگیر برخوردار باشد.

وی با بیان این مطلب که برنامه‌های ایام الله دهه فجر با محوریت مردم برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسئولان اجرایی و فرهنگی باید در تدوین و جمع‌بندی طرح‌های خویش دقت نظر را داشته باشند و در برنامه‌ریزی خود از مردم استفاده کنند.

حسن‌بیگی همچنین انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی به سکانداری امام راحل خواند و اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم همواره در بطن انقلاب بوده و با رشادت و ازخودگذشتگی انقلاب اسلامی را رقم زدند؛ لذا باید آنان در برنامه‌های این ایام فراموش نشده و حضور پررنگ داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر لزوم نظارت مسئولان در تسهیل و اجرای آسان برنامه‌های این ایام، اظهار کرد: بدون تردید اگر تمامی برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار شود می‌توان انتظار داشت برنامه‌های این ایام تضمین شده و با قدرت اجرایی بالا برگزار شود.

حسن‌بیگی در ادامه رکن رکین پیروزی انقلاب اسلام ایران را وجود بابرکت رهبری آگاه و مقتدر عنوان کرد و افزود: امام(ره) با توانایی فوق العاده بالا و درایتی مثال نزدنی با حمایت و پشتوانه مردمی توانست سلطنت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را شکسته و حامیت ایران را به جمهوری اسلامی تغییر دهد.

این مقام مسئول با یادآور شدن این مطلب که رهبری نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب داشته و اگر این رکن اساسی از هسته فعالیت‌های انقلابی حذف می‌شد انقلاب هیچگاه به پیروزی نمی‌رسید، گفت: برخی از کشورها که طنین بیداری اسلامی را در کشورهای خود سر داده و ناکام ماندند از وجود رهبری واحد و شجاع برخوردار نیستند؛ چراکه اگر از این موهبت مستفیض بودند می توانستند در ایجاد تغییرات حاکمیتی موفق‌ترعمل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه داشتن اعتقاد دینی و معرفت در پیمودن پله‌های ترقی بسیار حائز اهمیت است، اضافه کرد: باتوجه به اینکه از عمر انقلاب بیش از ۳۵ سال می‌گذرد بسیار لازم و ضروری است تا مسئولان برنامه‌هایی جذاب و بسیار کاربردی برای آشنایی و شناخت نوجوانان و جوانان انجام دهند.

حسن‌بیگی با اشاره به اینکه خصوصیات رهبری و عملکرد مثبت ایشان باید برای نوجوانان و جوانان در قالب برنامه‌های منسجم و کاربردی اجرایی شود، اظهار کرد: اهداف و آرمان‌های انقلاب اگر برای جوانان نسل سوم و چهارم تبیین شود می‌تواند در پیشرفت انقلاب در صحنه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی حائز اهمیت باشد.

معاون استاندار مرکزی تأکید کرد: عللی که باعث به وجود آمدن انقلاب شده است می‌توان به رکن رکین ماندگاری انقلاب مطرح باشد.

وی از رهبری، حضور همیشه در صحنه مردم و مکتب اسلامی به‌عنوان ارکان اسلاسی انقلاب یاد کرد و گفت: اعتقاد به اسلام، شهادت‌طلبی مردم و پایبندی به اصول دینی و انقلابی می‌تواند در رشد و پویایی انقلاب و نظام اثرگذار باشد.

معاون استاندار مرکزی در پایان، یادآور شد: تمامی کمیته‌های ۲۴ گانه باید برنامه‌های خود را تا موعد مقرر به ستاد دهه فجر استان ارائه داده تا از اجرایی شدن برنامه‌های تکراری و غیرضروری جلوگیری شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.