آصفری:مسئولان بیش از این مردم را در عالم برزخ طرح ۵۵ متری اراک قرار ندهند

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسن آصفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اجرای طرح ۵۵ متری به دلیل اینکه حریم این طرح برداشته شده دیگر توجیه اقتصادی ندارد و امکان جذب سرمایه‌گذار برای این طرح نیست.

وی تصریح کرد: پیش از اینکه حریم ۵۵ متری لغو شود با اینکه امکان جذب سرمایه‌گذار فراهم بود نتوانستیم سرمایه‌گذار جذب کنیم، حالا و در شرایط فعلی که حریم طرح برداشته شده، امکان جذب سرمایه‌گذار به هیچ وجه وجود ندارد و اجرای آن هیچ توجیه فنی و اقتصادی نداشته و مسئولان باید هر چه سریع‌تر تکلیف این طرح را روشن کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت درآمدی استان عدم تعیین تکلیف این طرح استخوان لای زخم گذاشتن است و مسئولان ذی‌ربط باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

آصفری افزود: اعتباری که برای این طرح مورد نیاز است باید در بحث مترو و قطار شهری هزینه شود، بیش از ۱۰ سال است که اجرا و عدم اجرای این طرح مردم را در بلاتکلیفی گذاشته است که می‌طلبد مسئولان ملغی شدن این طرح را از شورایعالی شهرسازی دریافت کرده و بیش از این مردم را در عالم برزخ قرار ندهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ساخت مجتمع‌های تجاری در مرکز شهر را اقدامی غیر کارشناسی شده دانست و خاطرنشان کرد: باید تجاری‌سازی به سمت حاشیه شهرها سوق داده شود تا از ازدحام در مرکز شهر جلوگیری شود، با تجاری سازی در مرکز شهر ازدحام و ترافیک در مرکز شهر و به دنبال آن آلودگی افزایش می‌یابد که باید با برنامه‌ریزی در این زمینه حرکت کرد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. دی ۲۴, ۱۳۹۳

    […] آصفری:مسئولان بیش از این مردم را در عالم برزخ طرح ۵۵ متر… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.