اجرا ۳۰۰ برنامه در ایام دهه فجر توسط کانون پرورش فکری استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، جهان‌بخش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به مراکز فعال کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان اظهار داشت: این استان با دارا بودن ۴۴ مرکز ثابت به‌عنوان یک دستگاه با محوریت اوقات فراغت در کنار وزارت آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند.

وی افزود: فعالیت‌های کانون نقش بسزایی در شکوفایی و رشد استعدادهای اعضاء دارد که فکر می‌کنم و در مجموع هر کدام می‌تواند در فرآیند محوری تأثیر بسزایی در شخصیت افراد داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی تصریح کرد: در کانون پرورش فکری تلاش می‌شود دانایی و توانایی اعضاء ارتقاء یابد و از سویی به پرورش فکر و اندیشه اعضای کانون‌ها پرداخته می‌شود و از سوی دیگر شکوفایی و معرفی توانمندی‌های آنان برای ما ارزشمند است.

قنبری با اشاره به نقش کانون در انتقال ارزش‌های انقلاب‌اسلامی گفت: در این مراکز می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مهارتی نسل جدید انقلاب را با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا ساخت و ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای انجام این کار است.

وی افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برای این ایام برنامه‌های ویژه‌ای را در استان مرکزی در نظر گرفته‌ایم که باهمکاری کمیته‌های زیر مجموعه برای معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی تدارک و اجرا می‌کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی تصریح کرد: به این منظور بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در این ایام در سطح استان اجرا می‌شود که با برپایی این برنامه‌های فرهنگی در فضایی پرنشاط نسل جدید را با دستاوردها و آرمان‌های انقلاب آشنا می‌سازیم.

قنبری با اشاره به برنامه‌های اجرایی در نظر گرفته شده در این مراکز گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقه معرفی شخصیت‌های انقلابی، برگزاری مسابقه معرفی سرزمین، برگزاری کارگاه قصه گویی، اجرای بازی‌های بومی محلی، بر پایی نمایشگاهی از آثار اعضاء، مسابقه عکاسی، برگزاری برنامه صبح شعر، پخش فیلم‌های کودک ونوجوان و معرفی وقایع این ایام است.

وی افزود: مسابقه ساخت کاردستی با موضوع (جشن تولد انقلاب)، تشویق اعضا به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گلباران وعطر افشانی گلزار شهداء و برگزاری بهترین خاطره از زبان بزرگترها درباره ایام پیروزی انقلاب که به قلم بچه ها نوشته شده باشد از عمده برنامه‌هایی است که برای این روزها در نظر گرفته شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.