آغاز طرح صدور فرهنگ کارت دیجیتال در شهر اراک ( خدمات رایگان فرهنگی )

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال ، محمد هادی بیات از مرحله اول صدور فرهنگ کارت دیجیتال برای کاربران مجتمع استانی بصورت حضوری خبر داد.

farhang-card-digital

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ضمن تاکید بر منحصر بفرد بودن این خدمات در سطح کشور افزود : در مرحله اول در نظر داریم کاربرانی که بصورت حضوری به مجتمع مراجعه نموده اند را با صدور این کارت ساماندهی نماییم بطوریکه از این به بعد برای کاربران شناسایی شده حوزه دیجیتال خدمات رایگان و یا دارای تخفیف ویژه  ارائه گردد. البته یکی دیگر از علتهای صدور این کارت عدم تناسب امکانات مجتمع با حجم بالای مراجعات علی الخصوص در حوزه آموزشهای رایگان است که بنوعی کاربران حرفه ای و مخاطبان مستمر مجتمع را در قالب تشکیل شبکه خدمات فرهنگی دیجیتال ساماندهی خواهیم نمود و جزییات خدمات این مرکز فرهنگی را به آنها در قالب سرویس پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

مهندس بیات در ادامه گفت : در این دوره با در نظر گرفتن تخفیف ۵۰% تنها با دریافت مبلغ ۵ هزار تومان این کارت برای کاربران صادر می شود و کاربران می توانند با ارائه اصل کارت ملی و یک قطعه عکس به انضمام تکمیل فرم درخواست عضویت در مجتمع از مزایای این کارت بهرمند گردند که البته در پایان مهلت مقرر ( ۱۵  دیماه ) فرصت ارائه تخفیف پایان می یابد و مبلغ عضویت به ۱۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت. البته امکان عضویت متمرکز با معرفی دستگاه های بخش خصوصی و دولتی را هم در نظر گرفته ایم که در صورت تمایل بخش خصوصی و دولتی خدمات ویژه ای هم ارائه خواهد شد.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال در پایان افزود : در فاز اول این پروژه در نظر داریم خدمات رایگان آموزشی ، تخفیف ویژه برای دوره های تخصصی ، عضویت در بانک ایده و امکان مشاوره رایگان در حوزه تجارت الکترونیک و دیجیتال ، خدمات رایگان کاریابی و ثبت در بانک مشاغل ، امکان جذب در پروژه های مجتمع ، استفاده رایگان از بازی سرا و اینترنت مجتمع ، استفاده از خدمات تعمیرات موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر بصورت رایگان و استفاده از تخفیف ویژه فروشگاه تبلت و لپ تاپ ( طرح فروش ویژه و اقساطی ) و نرم افزارهای کاربردی و بازی های رایانه ای مجتمع و چندین مورد خدمات دیگر استفاده کنند که البته به مرور با عقد قرارداد با سایر مراکز فرهنگی ، تجاری و خدماتی ، به مجموعه این خدمات افزوده خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۳۷۳۰۲۰۰۳۲ تماس حاصل فرموده و یا به پرتال مجتمع فرهنگی دیجیتال به آدرس www.MarkaziDigital.ir مراجعه نمایند.

ممکن است بپسندید...

۳ دیدگاه

  1. msasa گفت:

    با سلام
    آدرس سایت خرابه

  2. سردبیر گفت:

    لطفا روی آدرس سایت در پایین خبر کلیک بفرمایید
    سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی
    http://www.MarkaziDigital.ir

  1. بهمن ۱۲, ۱۳۹۳

    […] آغاز طرح صدور فرهنگ کارت دیجیتال در شهر اراک ( خدمات رای… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.