اظهارات استاد حوزه و دانشگاه درباره حماسه نهم دیماه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام محمدحسین صابری بعد از ظهر دیروز در همایش بصیرت در شهرستان شازند اظهار داشت: ۹ دی تجلی غیرت حقیقی ملت ایران بر پایه ایمان و آگاهی بود که توانست آتش فتنه‌ای بزرگ را خاموش کند.

وی تصریح کرد: عامل مهم شکل‌گیری حماسه نهم دی ماه پیروی مردم از ولایت فقیه بود که توانست تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ولایت فقیه قلب تپنده انقلاب اسلامی و مایه عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی است، ادامه داد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی تصور می‌کردند با ایجاد آشوب و اهانت به مقدسات اسلامی می‌توانند به اهداف پلید خود دست یابند، در حالی که مردم دیندار ایران اسلامی ایجاد ناامنی و توهین به مقدسات را هیچگاه تحمل نکرده و در برابر آن واکنش نشان می‌دهند.
صابری تأکید کرد: نهم دی، نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی بود که همه جهان را به تحیر وا داشت.

وی در پایان یادآور شد: نهم دی‌ماه در تاریخ ایران روز پرده‌برداری از چهره نفاق و روز پیروزی مجدد مردم بر استکبار و ضد انقلاب بود که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. عجب گفت:

    از کی تا حالا جناب آقای صابری استاد حوزه و دانشگاه شده است؟؟؟
    می شود لطفا حوزه و نیز دانشگاهی را که ایشان درس میدهد معرفی کنید؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.