شوراهای چهارم و آواربرداری از مشکلات

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از هفته نامه امید استان مرکزی، دراین مطلب که به قلم « فاطمه عسگری» نگاشته شده آمده است: در سالیان گذشته حجم انبوهی از پروژه های عمرانی در کلانشهر اراک شروع شده بود که نه اعتباری داشتند و نه تعیین تکلیف کاربری اراضی آنها کامل بود و حل و فصل این مسایل فرصت زیادی را می طلبید.

در این مطلب به نقل از «کیومرث محمودی» رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک افزوده شده است: شوراهای اسلامی و مدیریت شهری هنوز نتوانسته چاله های قبل را پرکند و به مطالبات مردمی جامه عمل بپوشاند.

این مطلب می افزاید: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه حقوق شهرداری اراک به کارکنانی است که بخش قابل توجهی از آنها بدون هیچ گونه ضابطه ای در این دستگاه به کار گرفته شده بودند.

در ادامه این دمطلب آمده است:۵۴۶ روز از عمر شورای اسلامی اراک صرف بیرون کشیدن کلنگ های تبلیغاتی مسوولان استان وشهر اراک شده که می توانست سرعت به عمران شهری ببخشد.

«فرهنگ وقف از سنت های حسنه دین مبین اسلام»،«برگزاری جشنواره کشوری مد و لباس اسلامی ایرانی در اراک»،« آغاز واگذاری زمین برای ساخت مسکن روستایی اقشار کم درآمد محلات»،« ضرورت مراوده مستمر با حوزه علمیه قم در حیطه فقه پزشکی» و« تصویب سند پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی» از مهمترین عناوین خبری هفته نامه امید استان است.

هفته نامه امید استان مرکزی با مشی سیاسی،اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی «حجت الله نیکی ملکی» توزیع می شود.

** روزنامه عطر یاس نیز عنوان درشت خبری شماره ۵۴۹ خود را با عنوان «شهرک های صنعتی استان مرکزی ۳۰و ایجاد هزار فرصت شغلی مستقیم » به چاپ رسانده است.

در این مطلب به نقل از معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی آمده است: در صورت تکمیل ظرفیت برخی واحدها این رقم قابل افزایش است.

مطلب می افزاید: ۳۵ ناحیه و شهرک صنعتی فعال در استان مرکزی وجود دارد که زیر ساختها برای واحدهای تولیدی و حمایت از رقابت پذیری و پایدار سازی صنعتی واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی را از مهمترین وظایف و از ماموریت های اصلی شرکت شهرک ها است.

«توهم لاغری با شیشه»،« تغییرات جمعیتی اراک از ابتدا تا امروز»،« اجرای کف پوش پیاده روها متناسب با اقلیم شهر اراک» و« دستگیری زوج قاچاقچی در اراک» از مهمترین عناوین خبری این شماره روزنامه عطریاس است.

رونامه عطریاس استان مرکزی با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی وبا صاحب امتیازی ومدیر مسوولی «داود باقری» منتشر می شود.

هم اینک ۵۶ نشریه محلی در قالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه در استان مرکزی مجوز رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند که ۴۴ نشریه چاپ و دراختیارعلاقمندان قرار می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.