برگزاری نشست هم اندیشی و تجلیل از مدیران و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، سردار مهدی صدیقی صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی و تجلیل از مدیران و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج اراک بیان کرد: در اوایل انقلاب کشور نیاز به خدمات دهی در زمینه های اولیه چون سوخت و ارزاق عمومی داشت و همچنین نیاز به کنترل مناطق بحران خیز احساس می شد، پس از آن آغاز جنگ، بسیج به خوبی توانست از پس این مسئولیت برآید.

وی ادامه داد: پس از جنگ و در دوران سازندگی متخصصین بسیجی با ورود به دولت سازندگی موفق شدند بخش بزرگی از خسارات جنگ را جبران کنند.

نیروهای بسیجی توانستند خلاهای موجود را پر کنند

سردار صدیقی گفت: در زمانی که شرکت های خارجی به دلایل مختلف برای سرمایه گذاری در ایران ریسک نمی کردند و شرکت های داخلی هم توان تجهیز صنایع را نداشتند نیروهای بسیجی با روحیه جهادی توانستند بسیاری از خلاهای موجود را پر کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با برشمردن مطالبات رهبری از یک فرد بسیجی، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم هر فرد بسیجی تلاش برای افزایش توانمندی هر سازمان و اداره ای می باشد که در آن حضور دارد.

وی ادامه داد: دومین وظیفه مهم بسیجیان کشور تلاش برای بالا بردن معنویت کشور و منطقه در سطح معنویتی می باشد که اوایل انقلاب در جامعه جریان داشت.

افکار انقلابی جمهوری اسلامی در منطقه، رو به گسترش است

سردار صدیقی یمن را نمونه ای از گسترش معنویت انقلاب اسلامی ایران در منطقه دانست و اضافه کرد: شعارهایی چون درود بر آیت الله فقید خمینی، مرگ بر آمریکا و اسرائیل که در برخی استان های یمن دیده می شود، نشان از گسترش افکار انقلابی جمهوری اسلامی در منطقه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ مقاومت در کشور و منطقه، بیان کرد: دشمنان انقلاب برای شکستن مقاومت تصمیم گرفتند از خود مسلمان ها برای سرکوب سایر مسلمانان استفاده کنند و به همین منظور گروه های تکفیری همچون داعش را در منطقه به وجود آوردند.

شاخ گروه های تکفیری در کوبانی شکسته شد

سرداری صدیقی گفت: شاخ گروه های تکفیری در کوبانی با مقاومت زنان و مردان کرد شکسته شد و مقاومت هایی که در چند شهر دیگر صورت گرفت تیر خلاصی بر پیکر گروه های تکفیری بود.

وی اظهار کرد: هرچند تا مدت ها مشکلات زیادی در منطقه برای پاکسازی این گروه ها و خشکاندن ریشه خشونت طلبی وجود دارد، اما با روحیه بسیجی می توان از پس این مشلات نیز برآمد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۵+۱ گفت: فارغ از دستاوردهایی که مذاکرات تاکنون به همراه داشته، همین موضوع که هیئت های اروپایی و اتاق های فکر آنان وجان کری به عنوان وزیر امور خارجه یکی از کشورهای قدرتمند دنیا در برابر دیپلماسی ایران دچار چالش های جدی شده و به زانو در آمده اند، نشان از موفقیت تفکر بسیجی در کشور می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.