بهره‌مندی مرغداری‌های استان مرکزی از تسهیلات بهینه‌سازی مصرف سوخت

خبرگزاری فارس: بهره‌مندی مرغداری‌های استان مرکزی از تسهیلات بهینه‌سازی مصرف سوخت

به گزارش مرکزی دیلی ، احمدرضا قلمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و واگذاری امور مربوط به بهینه‌‌سازی مصرف سوخت واحدهای مرغداری به اتحادیه‌های استانی، این اتحادیه مسئولیت واگذاری تسهیلات به متقاضیان را بر عهده گرفت.

وی تصریح کرد: این اتحادیه با اطلاع‌رسانی به تعاونی‌های زیر پوشش خود اقدام به ثبت‌نام و گردآوری اطلاعات مرغداران متقاضی استفاده از تسهیلات کرد که در مجموع، ۴۲۳ واحد برای بهره‌مندی از این تسهیلات ثبت‌نام کردند.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان مرکزی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب دو بخش تسهیلات بانکی و تسهیلات خود اجرایی به واحدها پرداخت شد، ادامه داد: در بخش تسهیلات بانکی پس از تشکیل پرونده از سوی اتحادیه مرغداران استان در کمیته فنی و کارگروه استان تصویب و با نظارت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در قالب وام از طریق بانک کشاورزی پرداخت‌ها صورت می‌گرفت که از این محل در سال اول هدفمندسازی یارانه‌ها، ۹۷ واحد از تسهیلات در نظر گرفته شده، بهره‌مند شدند.

قلمی افزود: در بخش تسهیلات خود اجرایی نیز پس از تشکیل پرونده از سوی اتحادیه، در کمیته فنی و کارگروه استان تصویب و پس از اجرای طرح با سرمایه شخص متقاضی و نظارت سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی، ۳۰ درصد مبلغ مصوب شده به صورت یارانه بلاعوض از سوی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان به متقاضی پرداخت می‌شود.

به گفته وی، میزان اعتبارات تخصیص یافته از این محل در سال اول طرح بالغ بر هفت هزار و ۴۰۰ میلیون ریال بود که تاکنون ۳۷ واحد مصوب شده و ۲۰ واحد ضمن اجرای کامل طرح از چهار هزار و ۵۰۳ میلیون ریال یارانه بلاعوض بهره‌مند شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.