اجرا طرح «زائران حرم رضوی» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان، مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و ایجاد وحدت رویه جهت جلوگیری از اعمال سلایق و رعایت غبطه وقف و نیت واقفان ویژه‌برنامه زائران حرم رضوی در استان اجرایی می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه بیان کرد: این ویژه‌برنامه در راستای انسجام‌بخشی و هدایت درآمد حاصله از موقوفات استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسیان اظهار کرد: افراد مستحق منطبق با نیت واقفان، مستمندان، افرادی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند از خانواده شهدا، خدام و هیئت امنای بقاع متبرکه و خادمان مساجدی که تاکنون مشرف نشده‌اند مشمولین این طرح هستند.

وی‌ اجرای امینانه نیات واقفان، ترویج فرهنگ زیارت، بهره‌مندی از برکات زیارت حضرت ثامن‌الحجج(ع) جهت عاشقان و دلباختگان و ایجاد وحدت رویه در جهت اجرای نیات واقفان را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان در پایان، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح ۴۰ نفر از افراد واجدالشرایط توسط ستاد شناسایی شده که با هماهنگی‌های انجام شده، امروز، ۲۶ آبان‌ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.