اشاره سلیمی به افزایش معنی دار ساخت فیلم‌های آخرالزمانی در هالیوود

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تاکید بر افزایش رو به رشد ساخت فیلم‌های آخرالزمانی در هالیوود، گفت: سینمای آخرالزمانی هالیوود حربه‌ای برای القاء اندیشه‌های صهیونیستی است.

به گزارش مرکزی دیلی ، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری افزایش ساخت فیلم‌های آخرالزمانی در هالیوود، توضیح داد: امروز در اغلب عرصه‌های مسایل داخلی آمریکا صهیونیست‌های مسیحی که گرایشات افراطی ضداسلامی دارند زمام امور را در دست گرفته و در عرصه سینما نیز گرایش غالب در هالیوود را از آن خود کرده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سینما از عمده ابزارهای القای اندیشه است که صهیونیست‌ها در اواسط قرن بیستم با پی بردن به این امر همه تلاش خود را برای در قبضه گرفتن این ابزار کرده و توانستند ژانر سینمای آخرالزمانی را خلق کنند که گویای ایستارها و اندیشه‌های آنان در مورد نظم نوین جهانی است.

عضو فراکسیون روحانیون در مجلس نهم، افزود: سرمایه‌گذاری‌های کلانی در حوزه سینمای آخرالزمانی در هالیود انجام شده و سالانه ده ها فیلم در این حوزه ساخته و بسیاری از این فیلم‌ها به فروش‌های سرسام‌آور حتی در جهان اسلام و کشورهای خاورمیانه دست می‌یابند.

سلیمی با تاکید بر لزوم مقابله سینماگران جهان اسلام با این هجمه فرهنگی، گفت: غرب به واسطه غلبه اندیشه‌های صهیونیستی نبرد فرهنگی سختی را ضد اسلام به راه انداخته و در این راه از تمام ابزارها از جمله سینما بهره می‌جوید که در این مسیر مسلمانان نیز تنها با استمداد از این ابزار می‌توانند پاسخ این هجمه‌ها را بدهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه در جمهوری اسلامی تعداد فیلم‌هایی که مهدویت را تبیین می‌کنند از تعداد انگشتان یک دست نیز فراتر نمی‌رود از این رو شایسته است تا برای مقابله با این نبرد عظیم فرهنگی، نسلی از سینماگران صاحب دغدغه پرورانده شوند تا با آثار خود ابزار مقابله با سینمای آخرالزمانی غرب را فراهم کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.