هفته نامه سرچشمه و اظهار نظردر خصوص جایگاه تعیین شهردار

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این مطلب که به نقل از رییس شورای اسلامی شهر اراک « کیومرث محمودی » است آمده است: هیات دولت لایحه مدیریت واحد شهری را برای ارائه به مجلس شورای اسلامی تهیه کرده است که یکی از بندهای آن به واگذاری معرفی شهردار به شوراهای حل اختلاف تعیین شده و در صورت تصویب با مشکلاتی همراه است.

این مطلب می افزاید: در این لایحه ۲۳ مورد به اختیارات شوراهای اسلامی شهرها افزوده می شود و طرح مذکور غیر کارشناسی است چرا که از سنوات گذشته معرفی شهردار بر عهده شورای اسلامی شهرها بوده است.

در این مطلب آمده است:کاهش تعداد اعضای پانزده نفره در شوراهای اسلامی شهرها به ۹ نفر نیز یکی دیگر از بندهای این لایحه است که به نظر این لایحه در صحن مجلس به تصویب نخواهد رسید.

مطلب می افزاید: رایزنی و مذاکره اعضای شورای اسلامی شهر اراک با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در راستای بیان اعتراض در زمینه تصویب این لایحه ضروری است.

«حرف و نقل ها در خصوص پلمب شیر مازوت نیروگاه شازند»، «برگزاری نخستین نمایشگاه چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی در اراک» و تقدیر وزیر صنعت و معدن و تجارت از فعالیت های شرکت هپکو و ماشین سازی اراک از دیگر عناوین هفته نامه سرچشمه است.

هفته نامه سرچشمه استان مرکزی با مشی فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی « مصطفی قاسمی » در چهار صفحه رنگی در گستره استان مرکزی توزیع می شود.

*** تمرکز جمعیت استان مرکزی در گروه جوانی است یکی از عنوان های خبری مهم هفته نامه « آینه اشتغال » در شماره ۱۴۴ است.

در این مطلب به نقل از« زهرا آخانی » مشاور استاندار مرکزی در امور جوانان آمده است: در سال ۱۳۹۰ و بر طبق آخرین سرشماری انجام شده جمعیت استان مرکزی یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۹۵۹ نفر بوده است که نسبت جنسی استان ۱۰۲ محاسبه شده است که از این جمعیت ۷۳ و ۹ دهم درصد در نقاط شهری و مابقی (۲۶ و یک دهم درصد ) در نقاط روستایی بوده اند.

با توجه به تعریف جوانان( گروه سنی ۱۵-۲۹ سال ) تعداد جوانان استان مرکزی ۴۳۳ هزار و ۵۵۱ نفر است و نسبت جنسی این گروه سنی ۱۰۳ است و از مجموع جمعیت جوان استان ۷۴ و ۹ دهم درصد در شهر ها و ۲۵ و یک دهم درصد در نقاط روستایی بوده اند.

«نیروی انسانی خوبی داریم که می تواند معجزه کند»، «افتتاح استودیوی خبری فرماندهی انتظامی استان مرکزی» و «دفتر هماهنگی دانشگاه و افتتاح مراکز تحقیق و توسعه صنایع در دانشگاه صنعتی اراک» از دیگر عناوین هفته نامه آینه اشتغال استان مرکزی است.

هفته نامه آینه اشتغال استان مرکزی با مشی اقتصادی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی « علی یوسفی » در چهار صفحه رنگی در اسن استان منتشر می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.