آصفری: تروریست، خوش‌خیم و بدخیم ندارد

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه مرکزی، با اشاره به اقدامات تروریستی داعش در کوبانی و حمایتی که از سوی ترکیه صورت می‌گیرد، گفت: این نوع حمایت‌هایی که از سوی ترکیه صورت می‌گیرد قطعاً در آینده نزدیک گریبانش خواهد گرفت.

وی با اشاره به ایجاد فضایی از سوی دولت ترکیه جهت آموزش گروه تروریستی داعش و تجهیز آنها افزود: ترکیه صرفاً در کلام از کوبانی حمایت می‌کند و در جهت مبارزه با داعش برآمده؛ درصورتی که در عمل هیچ اقدام موثری از سوی آنها صورت نگرفته است.

آصفری حمایت ترکیه را یکی از عوامل شکل‌گیری این گروه تروریستی در منطقه دانست و گفت: اگر ترکیه نسبت به اصلاح رفتار خود و همچنین کنترل اقدامات این گروه عمل نکند جریان‌های بدتری شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به اختصاص فضایی برای آموزش داعش توسط دولت ترکیه اظهار کرد: تروریست، تروریست است؛ خوش‌خیم و یا بدخیم ندارد. هر اقدام مسلحانه‌ای نسبت به مردم، منفور و غیرقابل قبول است و باید در جهت برخورد و مقابله با آن برآمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: مقابله با تروریست در گفتار میسر نمی‌شود. با توجه به پشت صحنه این ائتلاف، هدف مبارزاتی در آن دیده نمی‌شود و با توجه به این نوع نگاه، لزومی به ورود ایران به این ائتلاف نیست.

آصفری تصریح کرد: ایران خود در عمل حمایت‌های خود را از کوبانی خواهد داشت. برای مبارزه با گروه تروریستی داعش نیز پا میدان گذاشته‌ایم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.