نماینده اراک: طرح موضوع الحاق بخشی از استان مرکزی به قم شوخی بود

به گزارش مرکزی دیلی، عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک پیرامون اظهارات اخیر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر الحاق شهرهای ساوه، دلیجان و محلات به استان قم اظهار داشت: این موضوع هرچند وقت یک بار توسط برخی از نمایندگان قم مطرح می‌شود که برخورد مناسب با این موضوع صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: واقعا تاسف می‌خوریم که افراد غیر مسئول به خود اجازه می‌دهند نسبت به موضوعاتی که در تخصصشان نیست اظهار نظر کرده و آرامش را بر هم بزنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته اخیرا نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی نیز در نطق پیش از دستور خود موضوعاتی را مبنی بر جدایی ساوه و زرندیه از استان مطرح کردند که ما با ایشان برخورد کرده و گفتیم که شما حق ندارید چنین مباحثی را مطرح کرده و یکپارچگی استان را به هم بزنید.

رجایی اظهار داشت: یکپارچگی استان باید همچنان باقی بماند و این طرز برخوردها به خاطر هر چه که هست، صحیح نیست.

وی با بیان اینکه طرح چنین موضوعاتی موجب ایجاد اختلاف بین مردم شده و هیچ نتیجه دیگری ندارد، گفت: طرح جدایی برخی از شهرهای استان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شد و ما همان موضعی را که در آن دوره داشتیم، در دوره نهم مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت و به هیچ عنوان از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: ما به دنبال این هستیم که یکپارچگی استان حفظ شود، ایجاد اختلاف بین مردم به مصلحت کشور نیست و نمایندگان مردم در مجلس چنین اجازه‌ای به کسی نخواهند داد.

رجایی تاکید کرد: هدف نمایندگان قم از بیان این مسائل توسعه ‌طلبی است و جواب ما به آنها این است که شما شوخی می‌کنید و جدایی ساوه، دلیجان و محلات از استان مرکزی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: نباید وارد این فضاها شد، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی چنین اجازه‌ای را به هیچ کس نخواهند داد.

ممکن است بپسندید...

۴ دیدگاه

  1. محسن گفت:

    با سلام. فاصله ساوه از اراک ۲٫۵ ساعت جاده خطرناک است ولی تا قم ۱ ساعت هم نمیشود.دوما مردم ساوه حق انتخاب دارند و نمایده اراک نماینده اراک است لطفا در مورد ساوه اظهار نظر نکنند.ما خواهان جدایی از این شهر الوده اراک با ادارات شلوغ و ملت ناهنجار ان هستیم حتی اگر لازم باشد به مقام معظم رهبری و بیت رهبری و حوضه قم متوسل خواهیم شد.

  2. علی گفت:

    سلام .بنده هم موافق محسن هستم ..مطمئن باشید دلیجان و ساوه از دست مسوولان بی کفایت اراک بالاخره ازاد میشن…..

  3. سجاد گفت:

    ما مردم شهرستان دلیجان نیز خواستار الحاق به استان مقدس قم و جدایی از استان بی در و پیکر مرکزی هستیم…باشد به خواسته های ما رسیدگی شود…به امید خدا

  4. کاظم گفت:

    شما گفتید حق ندارید که ساوه رو از مرکزی جدا کنند؟!!!
    به جای این امر و نهی ها ، این رو در نظر بگیرید که استان مرکزی فقط اراک نیست.
    انگار نه انگار ساوه هم جزئی از استان مرکزیه.
    سالها همینطور میرن و میان ما از مسئولین اراکی چیزی که نمیبینیم؛ تازه میان یه چیزی هم میبرن.

    اقا شما اگه به فکر اتحاد و انسجام استان هستید ؛ به وضعیت بدشون رسیدگی کنید؛ نه اینکه نماینده یک شهر رو اینطور بکوبید.
    ارزوی ما ساوه ای هاست که از استان مرکزی جدا بشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.