میرگلوبیات:فاصله زیاد ساوه و زرندیه با مرکز استان صنعتگران را با مشکل روبه‌رو کرده‌است

به گزارش مرکزی دیلی، شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به پیگیری خواسته‌های مردم مردم به دور از هرگونه موضع‌گیری‌های سیاسی اظهار کرد: مطالبات و خواسته‌های بحق مردم نباید با موضع گیری های سیاسی همراه شود.

وی افزود: بطور قطع وقتی مردم به یک نماینده اعتماد می‌کنند، نماینده نیز به سبب ارتباط نزدیک با آنان در جریان بیشتر مسائل و مشکلات آنها قرار گرفته یا می‌گیرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از خواسته‌های چندین ساله مردم این شهرستان‌ها جدایی از استان مرکزی و پیوستن به استان قم بوده و این مهم حتی توسط نمایندگان دوره های گذشته مردم این شهرستان‌ها نیز مطرح شده بود.

میرگلو بیات با اشاره به فاصله زیاد این شهرستان ها به مرکز استان مرکزی گفت: فاصله ۱۶۰ کیلومتری ساوه و ۲۰۰ کیلومتری زرندیه تا مرکز استان سالها است که صنعتگران و دیگر اقشار مردم را برای انجام امور اداری به مرکز استان با مشکلاتی مواجه کرده بود و این که این درحالیست که شهر مذهبی قم فقط با ساوه ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

وی افزود: علاوه بر مشکلات  و مسافت طولانی ساوه و زرندیه تا اراک این شهرستان‌ها که خود دارای قطب صنعت و کشاورزی هستند  متاسفانه مورد بی‌مهری مسئولان استانی قرار گرفته اند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید گفت که بحث پیوستن این شهرستان ها به استان قم بدون مطالعه، نظرسنجی و توجه به خواسته مردم مطرح نشده است.

میرگلو بیات با اشاره به هوشیاری مردم گفت: مردم ما هوشیار و آگاه هستند و جهت‌گیری‌های سیاسی را در مقابل خواسته‌های‌شان بخوبی تشخیص می‌دهند.

وی افزود: مردم ما لایق و شایسته بهترین خدمات هستند بنابراین مسئولان باید به دور از سیاسی بازی و حاشیه سازی به فکر خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باشند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت امروزی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌کنیم در سایه دین مبین اسلام و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به وجود آمده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.