آغاز بهره برداری از مخازن سوخت ایستگاه سمنگان اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، جلال الدین کوکنار در بازدید از ایستگاه سمنگان افزود: افزایش مخازن سوخت ایستگاه سمنگان از سیر اضافی دیزل ها به طول ۴۰ کیلومتر می کاهد و در مصرف سوخت نیز صرفه جوئی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح توقف ۲ تا ۴ ساعته دیزل ها در ایستگاه اراک جهت سوخت گیری دیگر لزومی ندارد و نیاز سیر دیزل به اراک و بازگشت مجدد به ایستگاه سمنگان رفع خواهد شد.

مدیر کل راه آهن اراک خاطرنشان کرد: ظرفیت این مخازن از ۶۰ هزار لیتر به ۱۸۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

کوکنار همچنین از بهره برداری جرثقیل بازوئی در ایستگاه سمنگان اراک خبر داد و بیان کرد: این جرثقیل با ارتفاع ۳ متر و بازوی ۴ متری با داشتن ۲ موتور و با زاویه ۱۸۰ درجه ای در ایستگاه سمنگان اراک احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با احداث و راه اندازی این جرثقیل نیاز به اعزام جرثقیل سنگین از اراک به سمت ایستگاه سمنگان به منظور جابه جائی چرخ های واگن و دیزل رفع شده است.

مدیر کل راه آهن اراک خاطرنشان کرد: تا قبل از احداث این جرثقیل بازوئی برای جابه جائی چرخ ها در ایستگاه سمنگان نیازمند اخذ مجوز، اعزام دیزل، جرثقیل سنگین و تعداد قابل توجهی نیرو و مشکلات عدیده ای مواجه بودیم که با احداث این جرثقیل تمام نیاز ها در ایستگاه برطرف و بلافاصله بعد از انفصال کار جابه جائی چرخ ها و یا تخلیه چرخ ها از خودرو ها صورت خواهد گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.