تشییع پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام در فراهان

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/09/28/13910928000553_PhotoA.jpgبه گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، پیکر پاک دو شهید گمنام از مقابل میدان فرمانداری با حضور جمعی از مسئولان، اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی تشییع و به خاک سپرده شدند.

مراسم معنوی تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در پارک شهدای گمنام فراهان برگزار شد که طی آن مردم مومن و شهید پرور این خطه با سر دادن شعارهایی همچون «شهیدان زنده‌اند، الله اکبر»، «لا اله الا اللّه»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، رهبری و شهدا پیمان بستند و تجدید میثاق کردند.

فرماندار فراهان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه امروز مردم ثابت کردند همچنان به آرمان‌های بلند شهدا پایبند بوده و قدرشناس شهدا هستند، گفت: مردم امروز نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی عجین شده در وجود آنان است و این فرهنگ تا ابد با آنها ماندگار خواهد بود.

مجید مومنی با اشاره به اینکه شهیدان سند افتخار و مایه عزت و شرفت ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: شهادت اوج افتخار، عزت و سربلندی ملت شهیدپرور ایران است و کسانی که در راه اسلام و قرآن برای دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی شهید می‌شوند، نزد خدا عزیز و گرامی هستند.

وی تصریح کرد: شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی تربیت شده مکتب اسلام و پیرو سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) هستند و خداوند بهشت را ارزانی آنها کرده است.

فرماندار فراهان عظمت و افتخار ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست و افزود: مردم شهیدپرور فراهان در راستای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.

مومنی با تاکید بر اینکه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ایران اسلامی به عنوان نماد استکبار ستیزی در جهان می‌درخشند، گفت: دشمن در تلاش است با ترور دانشمندان و مسئولان به اهداف شیطانی خود برسد، اما غافل از آن است که شهادت افتخار مردم ایران است و این مردم از شهادت هراسی ندارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.