آصفری: دولت مسائل سیاسی را به مسائل اقتصادی ترجیح ندهد

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه مرکزی، اظهار داشت: از زمان آغاز به کار دولت جدید همواره مقام معظم رهبری، مجلس و مردم حمایت‌های خود را از این مجموعه اعلام کرده‌اند اما، عملکرد دولت در برخی از حوزه‌ها چندان قابل قبول نبوده است.

وی با اشاره به اینکه دولت تمام تلاش خود را مصروف و معطوف به مسائل سیاسی کرده است، گفت: پرداختن صرف به مسائل سیاسی و دیپلماسی باعث شده که امور عمرانی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و معضل بیکاری مغفول بماند.

آصفری کارنامه دولت در این حوزه را کارنامه‌ای مثبتی قلمداد نکرد و افزود: علمکرد دولت در این حوزه باید آسیب‌شناسی شود تا هر چه سریعتر عوامل لازم برای برآورده کردن خواسته‌های مردم تأمین شود.

وی تصریح کرد: زمانی کاهش نرخ تورم که از سوی دولت مطرح می‌شود قابل قبول خواهد بود که این کاهش در زندگی مردم لمس شود یا در بحث اشتغال‌زایی کاهش آمار باید در جامعه منعکس شود اما، این مسائل به چشم دیده نمی‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مثبت دولت در مباحث سیاسی و تأکید بر ادامه این روند گفت: دولت باید در خصوص رفع گرانی، تورم و بیکاری تصمیم جدی اتخاذ کند تصمیمی که کاملاً تأثیر آن در جامعه مشهود باشد.

آصفری تأکید کرد: دولت باید تمام حواس خود را به این امر معطوف کند که جریانات اطلاح‌طلب چالش‌هایی را در کشور ایجاد نکنند و اشتباهاتی که دولت‌های قبل داشته‌ و مسائل سیاسی را بالاتر از مسائل اقتصادی می‌دانستند را تکرار نکند.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. صبا گفت:

    دبیر کمیسیون امنیت ملی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.