برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در ۵۰ نقطه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس هاشمی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته اجرایی ارتحال امام خمینی(ره ) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد که شامگاه گذشته برگزار شد گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی استان زادگاه امام خمینی (ره) است در کنار اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل برنامه های فرهنگی بسیاری برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل در شهرهای اراک و خمین پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی باید برای برگزاری آیین ها و اعزام در کشور الگو باشد بر تلاش مسئولان به ویژه فرمانداران به عنوان مسئولان ستادهای شهرستان ها  بر برگزاری با شکوه آیین ها تاکید کرد.

حجت الاسلام هاشمی افزود: برگزاری دو ویژه برنامه، ارتحال امام خمینی(ره) در مرکز استان و برگزاری این مراسم در زادگاه بنیانگذار حضرت امام(ره) در خمین مهمترین برنامه های این کمیته در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است.

وی گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اراک ساعت ۱۱ صبح تا بعداز نماز ظهر و عصر در مصلی شهر اراک و در خمین در بیت قدیمی حضرت امام برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: مسئولیت ستادی شهرستانی با فرمانداران است که در این خصوص فرمانداران باید در اولین فرصت ستادهای راه اندازی کنند.

شکرالله حسن بیگی افزود : باید هفت کمیته امنیتی انتظامی برگزاری مراسم اعزام فرهنگی تبلیغات امداد و درمان حمل و نقل و تدارکات و پشتیبانی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در شهرستانها تشکیل شود تا این مراسم با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.