درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی بیش از ۲ برابر میانگین کشوری است

به گزارش مرکزی دیلی، حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: البته با توجه به بهره برداری عملیاتی از دوربین های ثبت تخلفات سرعت، کلیه رانندگان متخلف با هماهنگی پلیس راه استان اعمال قانون می شوند.

وی ادامه داد: در نوروز امسال نرخ جریان تردد ۴۹۶ وسیله نقلیه در ساعت بوده است که نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است و از این حیث استان رتبه هفتم را در بین استانهای کشور کسب نموده است.

عابدی مجموع کل تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین را در ۱۹ محور استان مرکزی دو میلیون و ۶۸۳ هزار و ۸۸۳ وسیله اعلام کرد و گفت: این ترددها در این محورها  که به ترددشمار آنلاین مجهز هستند از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین ماه صورت گرفته است.

وی سهم وسائط نقلیه سنگین را از ترددها ۱۷درصد دانست و گفت: شلوغ ترین ساعت تردد در محورهای استان مرکزی مربوط به روز پنج شنبه ۲۹ اسفند  بین ساعت ۱۵ تا ۱۶ با تردد ۳۴۰۸ وسیله نقلیه در محور اراک – شازند بوده است.

سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای استان مرکزی درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان را ۲۴ درصد عنوان کرد و گفت: میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور ۱۰ درصد است.

به گفته عابدی محورهای دارای بیشترین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز دلیجان سلفچکان،  اراک – شازند، آزادراه همدان – ساوه و سلفچکان اراک است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.