معادن زرندیه در ایام نوروز تعطیل است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، علیرضا هدایتی در جلسه شورای ترافیک شهرستان زرندیه که با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و با موضوع بررسی و رفع نقاط حادثه‌خیز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: کاهش سوانح رانندگی، افزایش ایمنی و پایدارسازی آن نیازمند تلاش جدی و عزم همگانی و از همه مهمتر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق است.

 

وی بر ضرورت تجهیز، نوسازی و ارتقای کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل عمومی و اعمال نظارت بیشتر بر سرویس‌دهی این مجموعه‌ها در ایام نوروز تأکید کرد و اظهار داشت: باید بستر استفاده مطلوب و رضایت‌بخش شهروندان و مسافران از وسایل نقلیه عمومی در تعطیلات نوروز فراهم شود.

 

به گزارش ایسنا، ارتقای محور شهر خشکرود به مأمونیه از سطح روستایی به بین شهری و ممنوع شدن عبور کامیون از این محور، استقرار پلیس به صورت ثابت در چهار راه خان‌آباد جاده زرندیه – بویین‌زهرا و برخورد با سرعت غیرمجاز کامیون‌ها که موجب تهدید سلامت مسافران می شود، بخشی از مصوبات این جلسه بود.

 

همچنین در این جلسه مصوب شد که با همکاری بخشداران، معادن این شهرستان به جهت جلوگیری از بارگیری کامیون‌ها تعطیل شود و برخورد قانونی با مینی‌بوس و مسافربرهای متخلف انجام شود.

 

لکه‌گیری محور روستایی بخش خرقان، اصلاح و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در اماکن مورد نیاز، اصلاح علائم در ورودی شهر پرندک و ساماندهی ورودی سی‌ان‌جی شهر مأمونیه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.