دیباچی سرپرست دانشگاه آزاد کمیجان شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از کمیجان، علیرضا نظام آبادی در مراسم ودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد کمیجان با تشکر از زحمات روح الله سرافراز سرپرست سابق این واحد با اشاره به این که فرهنگ و سنت تشکر از کسانی که دارای مسئولیت بوده اند، بسیار نیکو و بجا است اظهار کرد: دیباچی دارای سوابق مدیریتی زیادی است و امید است با حضور وی شاهد شکوفایی و رشد و توسعه بیش از پیش این واحد دانشگاهی باشیم.

وی با اشاره به ضرورت تغییر در هر مجموعه‌ای افزود: این تغییرات به منظور استفاده از تفکرات و خلاقیت‌های جدید تؤام با نگاه به گذشته و استفاده از تجربیات دیگران است تا مجموعه با کیفیتی بالاتر از قبل به حرکت خود ادامه دهد و تحقق این امر مستلزم همکاری و همدلی مسؤولان و همکاران دانشگاه با مدیریت جدید است.

سرپرست واحد اراک جذب دانشجو در رشته های جدید کاربردی و میان رشته ای در مقاطع مختلف را در این واحد ضروری دانست و تصریح کرد: افزایش تعامل دوسویه واحد و مسؤولین کمیجان در ساماندهی امور عمرانی، آموزشی و پژوهشی واحد تأثیرگذار است.

نظام آبادی با تاکید بر به کارگیری تمام ظرفیت ها، توانمندی ها، قابلیت ها و ظرفیت های واحدهای دانشگاه آزاد گفت: بهره مندی از نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای بهبود کیفی و ارتقای جایگاه واحد کمیجان ضروری است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.