صلاحی: مدیران اجرایی گزارش هزینه‌کرد اعتبارات را در اختیار نمایندگان قرار دهند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، پیرامون مطالبات مردمی و ضعف پوشش گازرسانی در شهرستان تفرش صحبت کرد.

 

عباس صلاحی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان تفرش و پراکندگی روستاهای این شهرستان و فاصله ۹۰ کیلومتری آنها از مرکز، عنوان کرد: پراکندگی روستاها و دوری از مرکز باعث عدم پوشش گازرسانی در این روستاها شده است.

 

وی با بیان اینکه درصد بهره‌مندی خانوار شهرستان‌ها از گاز طبیعی در کل استان ۹۷.۱۵  صدم درصد است تصریح کرد: سال گذشته هشت روستای این شهرستان در طرح گازرسانی قرار گرفت و قرار بود طی ۶ ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرند اما این امر تحقق نیافت.

 

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مورد منطقه خنجین فراهان افزود: سه روستای این شهرستان جزو این طرح بوده است اما متأسفانه شرکت گاز دراینباره اقدامی انجام نداده است.

 

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار عنوان کرد: از ۸۲۷ روستا در سطح استان بالغ بر ۶۶۵ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و ۴۱ روستا در دست اجرا است.

 

صلاحی خاطرنشان ساخت: دستگاه‌های اجرایی اعتباراتی را که در سطح استانی منظور شده است را مشخص کنند که در چه حوزه‌هایی و در شهرستان‌ها چگونه هزینه شده است و مدیران این گزارشات را در اختیار نمایندگان قرار دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.